ceturtdiena, 2011. gada 7. aprīlis

Varbūt ir vērts padomāt?

Jā,parasti jau ir tā,ka savas dzīvības vērtību mēs apzinamies tikai tad,kad kautkas notiek... 
Vai arī tad,kad kādu zaudējam mēs apzinamies,cik dārgs šis cilvēks mums ir bijis... 

Šodien ar mani notika kas tāds,kas lika apzināties cik ļoti mana dzīvība ir dārga.. Cik ļoti dārgi man ir apkārtējie cilvēki,Dievs,ģimene un protams arī pasaule.. Negribu ieiet sīkās detaļās,par to,kas un kā notika,jo galu galā - paldies Dievam,es vēl esmu dzīva,sveika,un vesela,Bet - es vēlos pateikt tev vienu...
KATRU DIENU izdari vismaz vienu labu darbu kādam cilvēkam.. Vismaz vienu reizi dienā uzsmaidi kādam garāmgājējam uz ielas.. Tā vietā,lai veltītu savu ikdienas laiku draugiem.lv,/facebook.com,vai kādiem citiem  portāliem,iesaisties kādā labdarības organizācijā,un pavadi savu brīvo laiku darot LABUS darbus.. Nedomā par sevi - bet par to,kā tu varētu padarīt citu cilvēku dienas gaišākas..  Ja esi sastrīdējies ar kādu draugu - salabsti ar viņu,atvainojies viņam... Pasaki savai ģimenei,cik ļoti tu mīli viņus! Pasaki draugiem,cik daudz viņi tev nozīmē.. Es protams nevaru lūgt visus ticēt Dievam - bet varbūt tomēr ir vērts ticēt viņam arī tad,kad notiek kādas labas lietas,nevis tad,kad tev šķiet,ka pēdējā stundiņa ir situsi?
Pieņem Jēzu..! Esi tu pats - nemēģini izlikties par to,kas tu nēesi ! Un ja iemīlies - tad pasaki tam cilvēkam ,kādas ir tavas jūtas pret viņu (Pat tad,ja viņš uz to neatbild - tu vismaz būsi izteicis savas jūtas.)
Dzīvo katru dienu,kā pēdējo! 


Draugi - lai gan saku 'elektroniski',bet paldies,ka jūs man esat! :) Paldies katram vienam,kas pavada laiku kopā ar mani katru dienu - jūs esiet superīgi! ^^ :)

1 komentārs: